اخبار
1397/9/3 شنبه
نشست نماینده محترم مردم شریف بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی و خانم دکتر رضاقلی رییس پیام نور واحد بردسیر با دکتر علیزاده معاون محترماداری و مالی سازمان مرکزی

.

 صبح روز دوشنبه مورخ 28/8/97 در جلسه ای که با همت نماینده محترم مردم شهرستانهای بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای حسن پور در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تشکیل شد ، مسائل و مشکلات دانشگاههای پیام نور بردسیر و سیرجان مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه خانم رضاقلی رییس واحد بردسیر و آقای دکتر دریابیگی مدیر مالی استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه به بیان مسائل و مشکلات دانشگاه پرداختند و آقای حسن پور نیز دغدغه های دانشجویان و کارکنان این مراکز دانشگاهی را مطرح نمودند . ایشان با اشاره به اینکه ثمربخش بودن تلاشها و پیگیری های ایشان در انعکاس دیدگاه ها و نظرات افراد مختلف اجتماع سبب ایجاد انگیزه برای تلاش و پیگیریهای ایشان می گردد، از مسئولین دانشگاه خواستند تلاش بیشتری در ایجاد رضایت خاطر و آرامش خاطر کارکنان این دانشگاه و دانشجویان آن داشته باشند.
در این دیدار آقای دکتر علیزاده معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور نیز ضمن تاکید بر عزم دانشگاه در برطرف کردن مشکلات موجود ، برای برطرف شدن مسائل مبتلا به دانشگاه های پیام نور بردسیر و سیرجان قول همکاری کامل دادند و پیشنهادات سازنده ای در رفع مشکلات این مراکز مطرح نمودند. در این دیدار آقای عین آبادی مدیر کل امور مالی و آقای حاجی محمدعلی مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام نور کشور نیز حضور داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر